FISA POSTULUI - ADMINISTRATOR


Asociaţia de Proprietari
Adresa: Bloc .......................................................................
Localitatea ...........................................................................

Data ..........................

FIŞA POSTULUI
ADMINISTRATOR

  În temeiul Legii nr. 230/2007 şi al contractului de mandat aprobat în Adunarea Generală a proprietarilor din data de: .................., se încheie astăzi……………..prezenta fişă a postului:

• NUMELE ŞI PRENUMELE …………………………………………….
• STUDII……………………………………………………………………
• POSTUL PE CARE ESTE ÎNCADRAT…………………………………
• NORMA DE ACTIVITATE – .... ore săptămânal

• Poziţia:
Relaţii de subordonare:
- Adunarea Generală a Proprietarilor
- Preşedintele asociaţiei
- Comitetului executiv
- Comisiei de cenzori


Relaţii de colaborare cu:
- Preşedintele asociaţiei;
- responsabilii de scară (sau ei care formează Comitetul executiv);
- cenzori;
- instalator;
- personalul de serviciu menajer.


Subsemnatul/a, ………………………………………………, posesor al contractului de mandat nr…...........…..,  declar că mă oblig să respect următoarele unităţi de competenţă (atribuţii ), sarcinile de serviciu obligatorii reprezentând .... de ore săptămânal.


Obiectiv general:
- Activitatea de administrare tehnică, de contabilitate şi casierie - realizarea, respectiv furnizarea serviciilor necesare administrării, întreţinerii, investiţiilor şi reparaţiilor asupra proprietăţii comune

Obiectiv  specific:
- Asigură managementul de proprietate al condominiului;


Responsabilităţi permanete în asociaţie:

• gestionarea bunurilor materiale şi a fondurilor băneşti ale asociaţiei;
• efectuarea formalităţilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii/prestatorii de servicii pentru exploatarea şi întreţinerea clădirii, derularea şi urmărirea realizării acestor contracte;
• gestionarea modului de îndeplinire a obligaţiilor cetăţeneşti ce revin proprietarilor în raport cu autorităţile publice. Obligaţiile cetăţeneşti sunt cele stabilite, potrivit legii, de adunarea generală;
• răspunde de organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă, în condiţiile legii;
• are obligaţia să întocmească şi să completeze registrul jurnal, registrul inventar, registrul pentru evidenţa fondului de reparaţii, registrul pentru evidenţa fondului de rulment, registrul pentru evidenţa sumelor speciale, registrul pentru evidenţa fondului de penalizări, precum şi alte formulare specifice activităţii de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor;
• răspunde de efectuarea operaţiunilor de încasări şi plăţi în numerar, cu respectarea prevederilor Regulamentului operaţiunilor de casă
• să emită chitanţe care vor cuprinde obligatoriu următoarele date: numărul de ordine, în baza unei serii, care identifică chitanţa în mod unic; data emiterii facturii; denumirea/numele, adresa şi codul de înregistrare fiscală ale asociaţiei de proprietari pentru care se emite chitanţa

Alte atribuţii care i-au fost conferite prin hotărârile Adunării Generală a Proprietarilor şi/sau de comitetul executiv:

• ...................................................................................................................................;
• ................................................................................................................................... .
• ...................................................................................................................................;
• ...................................................................................................................................;
• ...................................................................................................................................;
• ...................................................................................................................................;
• 


Preşedinte Asociaţie,            Semnătura,


descarca documnetul


NEWSLETTER